Im back on track , det var så längesen jag använde min blogg. Och jag har gjort många bloggar och sen inte skrivit på ett bra tag på dem. Men jag tänkte ta tag i det nu och börja skriva lite mera och visa mina bilder. Framförallt försöka få lite inspiration ifrån er andra som har samma hobby, fotografi . Det jag är mest intresserad av inom fotografi är Gatufotografi. Jag kommer visa mycket av det här i bloggen.
 
Så vad gör jag just nu? om jag nu ska uppdatera lite ifrån mittl liv. Jag är mammaledig med min dotter Alicia . Men har jobbat lite från och till som timvikarie som personlig assistent. Men där jobbar jag inte mer ..utan ska snart söka nytt jobb så fort jag inte är mamma ledig mer . På min fritid så går jag oftast ut med barnen och mitt "extra barn" kameran, haha. Den får följa med ganska ofta ! Jag ska göra ett inlägg sen om vilken kamerautrustning jag har.  För det e ganska mycket haha. känns ibland som om man har hela fotobutiken hemma med optiken och filterna. Men jag tänkte ialla fall visa några bilder på mina barn . De som jag älskar mest i hela världen. En obeskrivlig kärlek.
 
 
 åhh dåligt internet här i rummet.så kan ej lägga upp bilderna. men gör det så småningom .
puss o kram så länge!
 

Kommentera

Publiceras ej