hej på er bloggen
Sitter nu framför datorn och skriver på bloggen efter en månad. Det har hänt lite saker som har gjort att jag inte har orkat blogga. (dålig stil ;() haha. Men nu mår jag lite bättre , men känner mig fortfarande trött i huvudet på vissa saker. Men man måste rycka upp sig helt enkelt och se framåt . Även om det kan vara lite jobbigt.

Men vad säger ni om vädret nu? visst är det riktigt skönt nu och det känns lite som sommar i luften, man vet liksom att sommaren är snart här. Så jag har varit i stan lite och speciell i kungsträdgården ,där de fina blommorna har kommit upp. =) Som vanligt har jag tagit bilder. Som jag snart kommer lägga upp . Men jag har också promenerat i gamla stan och fotat en hel del. Som jag är nöjd med . Så här är en bild så länge :D
Jag har också använt mig mkt av instagram och vsco. Jag vet inte om ni vet vad vsco cam är men det är också en sida man kan lägga upp bilder som man har redigerat i vsco appen,(som jag verkligen rekommenderar) om ni gillar att ta bilder med mobilen eller så. 
så om ni vill kolla på mina bilder så kan ni gå in här http://photography_angelicka.vsco.co och på instagram heter
jag photography_angelicka
 
jag

Kommentera

Publiceras ej