Halloj 
nu har vädret kommit tilbaka igen , och man hoppas ju verlkigen att det kommer hålla i sig nu . För jag såg väderkollen och det verkar som det kommer vara fint hela veckan . Vilket är perfekt för en grillning på onsdag då det blir 22 grader , Så det ser jag fram emot . Häromdan så var jag på min dotters förskola då de firade "förskolans dag". Då skulle alla föräldrarna ta med sig mat ifrån deras land . Så jag tog med mig några samosas , vilket är såna här trekantiga "bullar" med potatis och grönsaker , eller alternativt kyckling. Så sådana tog jag med mig eftersom jag ej hann laga mat . Det var super trevligt att träffa alla andra föräldrarna , och att få se barnen sjunga så fint. Så jag tog en massa bilder på barnen , 
 
 
 Det här är Jessies (min dotter) kusin Tanya . så de går på samma dagis .
 
Tanyas ögon blev si o sådär , hahaha. Barn och deras miner och uttryck , finns inget roligare ! 
 
 
Aryan , jessies andra kusin , som är tanyas lillebror 
 
 
Bilderna är tagna med en canon 6d 50mm 1.4

Kommentera

Publiceras ej